1. Лидерски обещания - ценностите, с които всеки един лидер от компанията да се ангажира, а именно: отговорност, уважение, общуване, посока, сътрудничество, обмяна на знания и опит.2. Липса на силно изразена йерархична структура. Ръководните кадри в компанията са лесно достъпни и отворени за комуни...1. Лидерски обещания - ценностите, с които всеки един лидер от компанията да се ангажира, а именно: отговорност, уважение, общуване, посока, сътрудничество, обмяна на знания и опит.
2. Липса на силно изразена йерархична структура. Ръководните кадри в компанията са лесно достъпни и отворени за комуникация.
3. Поведенчески кодекс с ценности и етични правила за цялата организация. Той цели защита правата и интересите на всеки един служител.
4. Вътрешно допитване за удовлетвореността на служителите. След всяко проучване публикуваме и комуникираме актуална информация, какви мерки за подобрение сме предприели.
5. "Служител на месеца", колега, който е постигнал високи резултати и на когото изразяваме своята благодарност, не само чрез бонус, но и чрез публично признание.
6. Радваме се и на нисък брой трудови злополуки - 0,22%, както и 0% професионални заболявания до момента.
7. Предлагаме програма "Бонус препоръчан служител" - за последните години има 72% успеваемост (колеги останали над една година).
8. Организираме и финансираме коледни пратита за всички служители в страната.
9. Имаме футболен отбор на BILLA, който се включва в турнир на международно ниво.
10. Осигуряваме паричен бонус и подаръчен пакет при раждане на дете за всички наши служители, които стават родители.
11.Имаме разработен разнообразен каталог с обучения, в който наши колеги, специалисти, водят обучения на локално и международно ниво.
12. Имаме над 60% успеваемост на ежегодната ни Стажантска програма (стажанти, останали след края на стажа си на постоянна позиция в компанията).
13. Програма "International Management Trainee" е стажантска програма на групата, кoято предлага международен обмен и развитие.
14. Специално изградена платформа с множество електронни обучения
15. BILLA поема разходите по подновяване на личните здравни книжки на служителите си.
16. Социален фонд - това е вътрешна инициатива на компанията, в която всеки служител сам избира дали да се включи. Със събраните средства подпомагаме наши колеги и семействата им със здравословни проблеми.
17. Менторски стандарт - имаме въведена менторска прогама в помощ на всеки един нов служител, независимо на каква позиция е.
18. Имаме изградени четири обучителни центъра в страната - това са симулационни среди, през които всеки нов служител преминава въвеждащо обучение.
19. Осигуряваме на служителите си в Централен офис езикови обучения и сертифициране изцяло на наши разноски.