Top Skills Recruitment е международна агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в аутсорсинга и IT сектора. Нашата мисия е да открием най-доброто в нашите кандидати, за да получат най-желаната от тях работа и в същото време да предоставяме висококачествени услуги на нашите клиенти.

Офисите ни се намират в София и Благоевград - стратегически локации, чрез които се свързваме с нашите партньори, клиенти и кандидати на местно и международно ниво.

Top Skills Recruitment организира разговорни курсове по немски, френски и английски език за тези от Вас, които имат нужда от практика. Обученията се провеждат в малки групи, за по-добро усвояване на езика, като целта е участниците да говорят възможно най-много помежду си с помощта на преподавател.

Благодарение на нашия нетрадиционен и приятелски подход за общуване с хората, ние се целим към добри резултати спрямо кандидати и клиенти.

Top Skills Recruitment притежава сертификат за международният стандарт за системи за управление на качеството ISO 9001:2015


*******************************************************************
“Top Skills Recruitment” is a talent acquisition company established by professionals with years of experience in recruitment within Business Process & IT Outsourcing. Our higher purpose is to find and bring out the best of our candidates so that they can land their dream job and at the same time offer innovative value-added solutions to our clients.

Thanks to our core value of having professional, tailored, creative and friendly recruitment approach we are growing with the utmost goal of making our clients and candidates happy. We are dedicated to helping people to accomplish their dreams and succeed.

We are a certified company according to: ISO 9001:2015 – QUALITY MANAGEMENT SYSTEMS

Sofia:
9 Petar Parchevich str, floor 1, office 1
M: +359 896 719 324

Blagoevgrad:
47 Todor Aleksandrov Str., Mall of Blagoevgrad, floor 1
M: +359 894 87 87 10

If you are looking for a job but not sure how to proceed, send us your CV and we will help you.