Страницата, която се опитвате да достъпите, е изтекла поради дълъг период на неизползване. Моля, опитайте отново. Ако проблемът продължи, свържете се с нас на тел. +359 2 439 22 22.
Политика за защита на личните данни на Ин Тайм ООД
ПОЛИТИКА
ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ ПРИ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
НА „ИН ТАЙМ“ ООД
С оглед спазване на изискванията на Законa за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679, предоставяме на Вашето внимание настоящата политика за защита на личните данни при подбор на персонал на „ИН ТАЙМ“ ООД.
При подаване на кандидатура за обявена позиция в дружеството, Вашите лични данни ще бъдат обработвани от:
„ИН ТАЙМ“ ООД, вписано в Агенция по вписвания – Търговски регистър с ЕИК 121094705, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Неделчо Бончев“ №41. Вашите документи ще бъдат получавани от отдел „Човешки ресурси“ в „ИН ТАЙМ“ ООД.
Като част от всяка процедура по набиране на персонал „ИН ТАЙМ“ ООД („Дружеството“) събира и обработва лични данни, свързани с кандидатите за работа. Дружеството се ангажира да бъде прозрачно относно начина, по който събира и използва тези данни и изпълнява задълженията си за защита на данните.
1. Защо „ИН ТАЙМ“ ООД обработва лични данни?
Ние трябва да обработваме личните Ви данни, за да предприемем необходимите действия във връзка с подадената от Вас кандидатура по обявена позиция, преди да постъпим към евентуално сключване на договор. Също така за сключването на договор между Вас и Дружеството, също следва да бъдат обработвани необходимите за това - лични данни.
„ИН ТАЙМ“ ООД обработва Вашите лични данни за предприемане на стъпки по искане на субекта на данните преди сключването на договор, както и обработването е необходимо за изпълнението на договор, по който субектът на данните е страна.
Дружеството има легитимен интерес да обработва данни по време на процедурата по набиране на персонал и да съхранява документи във връзка с процедурата.
2. Каква информация ще събираме?
• Вашите имена
• Адрес
• Информация за контакт, като имейл адрес, телефонен номер
• Информация за придобита квалификация, умения
• Информация за професионален опит и трудов стаж
Дружеството може да събира тази информация по различни начини, като данните могат да се съдържат в молби за постъпване на работа, дипломи, сертификати, автобиографии или други документи, събирани по време на интервю.
Също така може да събираме лични данни за Вас от трети страни, като предишни Ваши работодатели във връзка с препоръки за работа. Тази информация ще бъде потърсена от трети страни едва след като към Вас бъде отправено предложение за работа (оферта), а ние от своя страна ще Ви информираме за тези предприети действия.
3. Къде и в какъв срок ще бъдат съхранявани Вашите данни при подаване на кандидатура за работа?
Данните ще бъдат съхранявани в информационни системи, включително имейл или на хартиен носител в отдел „Човешки ресурси“ на Дружеството.
Ако Вашето заявление за работа не бъде одобрено, Дружеството може да запази Вашите лични данни в досие, в случай че в бъдеще се появяват възможности за работа, за които бихте били подходящ кандидат. Това става при спазване на изискванията на чл.25к от Закон за защита на личните данни, както и вътрешен График за съхранение на Дружеството. За евентуално удължаване на срока за съхранение ще искаме Вашето информирано и доброволно писмено съгласие.
4. Кой има достъп до личните Ви данни?
Вашата информация може да бъде обменяна вътрешно за целите за провеждане на процедурите по подбор на персонал. Това включва служителите на отдел „Човешки ресурси“, интервюиращи и взимащи участие в процеса по подбора, ръководителите на отделите, за които са обявени съответните свободни позиции.
5. Как „ИН ТАЙМ“ООД защитава личните Ви данни?
Дружеството се ангажира да спазва задълженията и отговорностите си спрямо защитата на личните данни на физическите лица. „ИН ТАЙМ“ ООД следи персоналът да поддържа високи стандарти на професионализъм при изпълнение на задълженията си, свързани със защита на личните данни в процеса на подбор на персонал.
Дружеството цели да поддържа културата на откритост и отчетност, като за нас и нашите служители е от съществено значение да се предотвратяват ситуации, които биха накърнили права на физически лица.
6. Какви права имам като субект на данни?
Като субект на данни, Вие имате:
• Право на коригиране – субектът на данни има право да поиска от администратора да коригира без ненужно забавяне неточните лични данни, свързани с него.
• Право на изтриване – субектът на данни има правото да поиска от администратора изтриване на свързаните с него лични данни без ненужно забавяне, а администраторът има задължението да изтрие без ненужно забавяне, а администраторът има задължението да изтрие без ненужно забавяне личните данни, когато е приложимо някое от основанията предвидени в Регламента.
• Право на ограничаване на обработването – субектът на данните има право да изиска от администратора ограничаване на обработването съгласно предвидени условия в Регламента.
• Право на преносимост на данните – субектът на данните има право да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на администратор, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и има правото да прехвърли тези данни на друг администратор без възпрепятстване, когато обработването е съгласно т. а) и т. б) от чл.20 т.1 на Регламента.
• Право на възражение – Субектът на данните има право, по всяко време и на основания свързани с неговата конкретна ситуация, на възражение срещу обработване на лични данни, отнасящи се до него, което се основава на чл. 6, параграф 1, буква д) или буква е),включително профилиране, основаващо се на посочените разпоредби. Администраторът прекратява обработването на личните данни, освен ако не докаже, че съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.
7. Дружеството взима ли автоматизирани решения?
При подаване на документи съдържащи лични данни, за кандидатстване и участие в процедура за подбор на персонал, Ви уведомяваме, че не сте обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване, включващо профилиране.
8. Какво се случва ако откажа да предоставя личните си данни?
През периода на извършването на подбор Вие не сте субект на законово или договорно задължение да предоставяте данните си на Дружеството. Въпреки това, ако не предоставите необходимата информация, ние не бихме могли да извършим подбор, както и да преценим дали сте подходящ кандидат за обявената от нас свободна позиция, за да пристъпим към сключване на договор с Вас.
9. Как мога да упражня горепосочените си права?
Можете да упражните някое от тези права, като се свържете с лицето по защита на личните данни – mydataprotection@intime.bg , както и на тел. 02/960 9863
Ако смятате, че има нарушение на Вашите права, може да подадете жалба до надзорния орган – Комисия за защита на личните данни.
За да използвате тази функционалност, е необходимо да влезете във Вашия акаунт.