ЛН Сълюшънс ООД

Известия за новите обяви от ЛН Сълюшънс ООД

Работна среда

watch_later Гъвкаво работно време

Интервю и назначаване

voice_chat Възможност за дистанционно интервю

Придобивки

  • check_box Конкурентно трудово възнаграждение
  • check_box Работен график според вашите възможности и нашите нужди
  • check_box Възможност за професионално израстване

Обяви

ЛН Сълюшънс ООД
Domino’s pizza е световен лидер в доставките на пица! Основният принос за това са качествените продукти,бързо и перфектно обслужване,за които се грижат екипът ни от млади, усмихнати и ентусиазирани служители.

В България

  • calendar_today От 2010
  • people_alt 1000 служители
  • location_on София, Пловдив, Варна, Бургас

Глобално

  • calendar_today Основана 1960

За компанията

filter_5

Кариера в компанията

Контакти

Лични данни
Политика за защита на личните данни на ЛН Сълюшънс ООД

ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ


1. Цел, обхват и потребители
Тази политика урежда управлението на личните данни в ЛН“Сълюшънс“ ООД (наричано - Организация (Администратор)) и предвижда правила и процедури, които се прилагат към всички отдели в рамките на Организацията (Администратора), с цел да се гарантира обработването на личните данни, защитени правилно във всички държави и региони.
Настоящата политика е приета с оглед на това, че Организацията (Администратора) на лични данни изисква автобиографии на субектите на данни, чиято цел е да определи дали могат да бъдат наети като служители.
• Данни се предоставят доброволно от субектите на данни чрез jobs.bg
• Организацията (Администратора) на данни не отговаря за верността на данните,предоставени в автобиографиите.
• Организацията (Администратора) е взела подходящи технически и организационни мерки за защита на данните и не предоставя данните на трети лица .
• Ако кандидатурата на субекта не бъде одобрена, данни се изтриват след приключване на процеса по кандидатстване в срок от 3 (три) месеца от изпращането на автобиографията.

2. Основни принципи относно обработката на лични данни
Принципите за защита на данните очертават основните отговорности за организациите, обработващи лични данни. Член 5, параграф 2 от GDPR постановява, че "администраторът е отговорен и е в състояние да докаже спазването на принципите."
2.1. Законност, справедливост и прозрачност
Личните данни са обработвани законно, справедливо и по прозрачен начин по отношение на субекта на данните.
2.2. Ограничаване в рамките на целта
Личните данни се събират за конкретни, изрични и законни цели и да не се обработват по начин, който е несъвместим с тези цели.